Nu så räcker det...

Har suttit här länge nu och filurat och tänk om vartannat. Det är så fruktansvärt svårt att få ett liv att gå i hop när man aldrig vet hur morgondagen ser ut. Sen är jag Mamma till 2 helt underbara barn och ska försöka jobba och så ska det vardagliga också funka...och inget gör det ibland. Blir så frustrerad, vill bara radera allt skit som och hänt senaste året och aldrig mer veta av det! Men så lätt är det ju inte såklart så därför har jag bestämt mig för att ta tag i saker och ting för att försöka må så bra som möjligt. Det första är att skärpa mig med sprutorna...dom ska tas varje dag men jag har slarvat för dom gör så ont, men det ska jag aldrig mer göra. Jag ska from. torsdag nästa vecka börja på vattengympa hos sjukgymnasten på sjukhuset 2 dagar i veckan. Plus att jag har börjat ut och gå om dagarna igen lite smått. Låter inte det bra? Soffan kommer iaf inte ha lika djupa ligg gropar =) Det kan hända att det blir någon ordning på mig med till slut. Jag saknar all energi jag hade, all lust att göra det ena och det andra. Bara sånna saker som jag älskat typ trädgården och inredning. Det enda jag egentligen fortfarande håller på med som jag älskar är matlagning, men jag har ingen vidare matlust..lite komiskt. Vill ha tillbaka mitt LIV! Och det ska jag ta tillbaka NU!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Såklart du kan ta tillbaka ditt liv nu...har man bara bestämt sig så gör man det!!! Puss min lilla gumma<3<3

2012-03-03 @ 19:32:11
Postat av: Anonym

Och det gjorde jag :)

2013-09-18 @ 12:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0