Jag och min efterhängare...

Jag och min efterhängare...MS

Det vart bara som en total förändring i allt och då menar jag verkligen ALLT. Och det är nog kanske just nu först som jag börjat insett lite grann att jag är sjuk och aldrig kommer bli frisk igen. Men samtidigt börja tänka på vad man kan göra för att må så bra som man verkligen kan. Jag tror det blir mitt sena nyårs löfte. Jag tackar alla, mamma med familj, Pappa med familj och självklart Eva och Harry för allt stöd och hjälp och alla mina vänner som varit en stötte pelare under tiden...JAG ÄLSKSKAR ER ALLA! Och för att ni ringer fast jag nästan aldrig orkar ringa tillbaka, det är inte personligt det är bara för att jag inte orkar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0