Fredag, och Jens & barn snart hemma.. =)

Fredag betyder att mina kära är hemma med mig i 2 dagar, barn är underbara men i bland väldigt jobbiga =) Men Varför låter barn så högt? Och varför finns det trots? Dom är hälften så lång som en annan men destå kaxigare, om jag stod vid en människa som var dubbelt så lång som mig hade jag inte gjort eller sagt nåt för att göra denna irriterad kan jag lova. Men ungar dom gör det, hur kan dom veta att man aldrig kommer göra dom illa? Det är för mig en fråga. Men jag skulle ju aldrig göra det, men hur vet dom det? Puss ungar! I kväll blir det hamburgare och nå konstiga strips som jag köpt...det tycker tydligen alla om! =)

TREVLIG HELG TILL ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0