I helgen..

har jag varit i fjällen med min familj inklusive min Pappa och hans fru Lena, och det har varit så skönt att få göra nåt annat och att få miljö ombyte..och jag tror jag börjar må bättre. Vågar inte ens säga ordet men som jag har mått i helgen så har det varit mycket bättre, fast trött är jag ju men inte som jag varit innan, jag hoppas det här håller i sig för så här som jag mått nu har jag nog inte mått på hela tiden..under flera dagar. I morgon blir det Gävle sjukhus för att börja broms medicinen, precis hämtat ut sprutor för en månad för 1100.- men egentligen kostade dom 9980.- tur det finns högkostnadsskydd, då behöver man ju aldrig betala mer än 1800.- men det är mycket pengar det med kan jag lova för en familj som den ena har varit föräldrarledig sen april 2008, och nu när jag väl började jobba nov 2010 blir sjukskriven i feb. Det är inte precis så att man sover på pengar i madrassen. Men det löser ju sig alltid TACK SNÄLLA UNDERBARA PAPPA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0