Finns ingen rubrik...

I ett svep förändrades livet, drömmarna och ja allt.
Har aldrig trott nåt kunde hända mig,
samtigt som jag vetat länge att det är nåt fel på mig.
Man ska tänka posetivt och vara stark,
men om man inte orkar det varje dag, vad händer då?
Vill veta hur ofta jag kommer må så där och hur länge det kommer hålla i sig,
men ingen har ett svar och kommer aldrig ha...
ingen vet hur länge jag har haft det och hur långt det har gått. 
Det här hade jag kunnat förstått...
Om jag bara hade läst mig fram...men det är ju lätt att säga i efterhand.
Har väntat och väntat på att någon ska säga att det var ett misstag,
att det inte är MS. 
Men det kommer aldrig någon och säger dom där orden,
så det är väl bara sluta vänta på dom och acceptera, bita i hop och stå ut med att jag under hela mitt liv aldrig kommer vara riktigt frisk och periodvis vara riktigt sjuk. 

Kommentarer
Postat av: Anna

De dagar du inte orkar vara stark o positiv.... då finns alla vi här som älskar dig och tar emot dig!



Du har 2 underbara små barn, o en fin man med ett stort <3

Det är inte rättvist att någon blir sjuk.... men du är stark Joline & det vet jag!



Det kommer att bli bättre- det lovar jag! Och du kan fortfarande ha drömmar- drömmar kan ingen eller inget ta ifrån dig.

Jag <3 Dig!

2011-04-22 @ 10:05:59
Postat av: Anki.

Du behöver inte vara stark och orka varje dag..det händer inget om du inte är det..att våga och kunna känna på käslorna som kommer och vara i dom och inte trycka bort dom och lägga dom på hög tror jag kommer att göra dej till en trygg människa. Som kan acceptera och göra det bästa av allt. Utan att behöva tänka på hur det ska gå till. <3

2011-04-27 @ 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0