Bromsmedicin påbörjad...

Då var första sprutan bromsmedicin injicerad eller hur det nu stavas...
så det lär väl se ut så här resten av livet då =/ Men hellre det än att jag sitter i rullstol om ett par år eller nåt annat hemskt. Det var inte skönt efteråt ett par minuter...det värkte som tusan på ett område runt där jag hade sprutat in den ett tag, sen molade det länge och nu gör det bara ont om jag rör stället. Kände mig som världens mes när jag satt där och MS sköterskan sa att nu kan du trycka men det gick inte, jag vågade inte =) Tillslut fick hon trycka på min tumme för att sprutan skulle gå in..och det här ska jag fixa i morgon?? Shit pommesfrite..!! Jag är ju inte det minsta spruträdd, men att göra det på sig själv, det är riktigt läskigt =S Och det här ska jag göra VARJE dag...pust! Känns som att Jens kommer få hjälpa mig, fast det går ju inte heller jag måste ju lära mig att ta mage och lår sen får han ta skinkorna, men det kan väl vara härligt för han he he he =) 

Tur har jag iaf som har Jens som finns här och stöttar och hjälper mig, skulle aldrig klara mig utan dig Älskling! <3
Det är du och ungarna som håller en uppe..

Dom här strots ålders ungarna är bra härlig i bland =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0