Torsdag

I går var vi hos katterna på djurskyddet och dom verkade må bra.
Men nu ska vi inte dit förrän 9 januari 2008, kommer att sakna dom.
Och när jag var på väg dit vart jag helt sjukt röksugen, så där så att inget hade kunnat stoppa mig om jag hade fått av någon och hade det varit någon i närheten som hade så hade jag frågat om jag fick en. Ush jag vart rädd för mig själv för jag vart som förbytt för jag hade verkligen rökt om det gick...men det gjorde jag inte!
Sen när jag kom hem var jag ut med Sulan och sen kom Jens hem och han hade köpt en ny stereo till köket som jag har velat haft hur länge som helst och snygg var den med se själv!!
Fast våran står rakt upp i stället för lutad bakåt.

Idag jag har jag ätit en färdig matlåda igen Lävtunnbit med potatiskroketter och bönor, men o vad gött!!
Sen på lunchen gick jag på stan igen och gjorde samma saker som i går spana efter julklappar.
Träffade Jossi på stan, vi har inte träffats på länge, har bara pratat på telefonen senste tiden.
Men det är ju så alla har vi fullt upp hela tiden.
Man gör inget speciellt, man jobbar och lagar mat och sköter hemmet och djuren ja mer tid har man ju inte.
Inte jag iaf. Och Jossi den stackarn som både jobbar och pluggar,
förstår inte hur du orkar tjejen men du är super duktig.
Nu ska jag fördriva sista tiden av jobbet sen ska jag hem och ut och gå med Sulan helt själv.
Annars brukar jag ha sällskap av min kära granne Eva men hon hinner har inte hunnit sista dagarna och hela helgen kommer hon vara borta så jag kommer få gå helt själv jag hela helgen:(
Men men huvudsaken att det är helg i morgon iaf :)
Veckorna bara rusar i väg, tycker inte ni det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0